27 Kasım 2007 Salı

passover


biliyorum bu gelmesi gerektiğini bildiğim bir kriz
koruduğum dengemi yere seren
şüphelenerek, huzurum kaçarak ve etrafta dönerek
bir sonrakinin ne olacağını merak ediyorum
oynamak istediğin rol bu mu?
ne kadar aptaldım daha fazlasını isterken
korunmasız ve bebeklikteki himaye olmadan
bütün hepsi ilk dokunuşla paramparça oluyor.
vahşice ona ayrılan süreyi harcayan makaraya bakıyorum
izliyorum onu dönerek bana doğru yaklaştıkça
ortada hiçbir şey olmadığı halde değişen insanlar
her zaman karşımda
bu olaylar treniyle yola devam edebilir miyim?
aklımı rahatsız eden ve onu saf dışı bırakan
sorumluluklarımdan kurtulduğum
ve herşey söylendiğinde
ve yapıldığında
her zaman kaybedeceğimi biliyorum
güven oturu vermiş ateşin karşısına
tüm bu hararetli gülücükler
kapıya bir çizik atıp gittiler
vermek istediğim hediye bu muydu?
affetmek ve unutmak onların tüm öğrettiği
ya da çöllerden ve çorak topraklardan bir kez daha geçmek
ve onların deniz kenarına dökülürken izlemek
ian curtis