22 Mayıs 2008 Perşembe

İKİ TANIK................

İki tanık var biri dilimdir, biri de virüs kalemim
ihanet etmez sözüm kağıda ve halim şeytana Teslim ,
ölümün sessizliğine eşsiz bir seda ile girdim
boğulmaktan korktuğum bir denizin tahminimden derinim.
Benim kalbim ısrarla
cennet kuşatmasında hala
ruhum bedeni terke maruz
sevap artı günahlarla
öncelerimi dışlar sonralarım
aklım firarda
güller yare sevgi kanıtı
benim elimde papatya.
içimden kaba bir ses
beni azarlıyor yıpratmakta
yağmur betonla sevişirken
güneş altın saçmakta
kollarım o nankörlerle çetin güreş tutmakta
cihan gidenlerin gölgelerini koleksiyonuna katmakta.
sevdirmeye gayret etme kendini
sevilmeye terket
uzadıkça kısalan ömre huzur aşısı zerket
her adım için on çuvallık külfet kalbim hayra lütfet
zararı belli sonlarından
iki gözünü ırak et
keşfi bekleyen cümleler içindir bütün çabam
kelimlerden kalpler yaptım kimini deştim acımadan .
Dilini kestiklerim suküt nöbetinde gık çıkarmadan .
Suratsızları Kapıdan Kovsan girmek ister Bacadan
Söz ehlime itaat et
benim sözüm cevher ,
Kalemim olgunluk tahsilinde
yalanına var ettim ..
İki Tanık var
Biri dilim bir kalemim
olanı biteni sindirdim
yeter bana kendi derdim ..
Bilirim bensiz dostum iblis dostu hannas komşusu
batırdıkça batırır derindir vesvas kuyusu
en tatlı yerinde uykumu basar karabasan kabusu
güzel cevapların vardır elbet hain sorusu.
Kanadı olsa hain kedinin soyu kururdu serçelerin
susuz çölde inci bulsa damla arar gözlerin
rüzgar esmes her zamanki gemiye layik
bir üfürse yol bulurdu bizim orta direk kayık bu şarkı bayık.
Çin ipeği Giysen Dahi senin değerin eşşek kılı
gelecek hayranlarındansan aç önüne bir kahve falı .
Hızlı koşan arap atının
Dört yana savruldu nalı
umulmadık zamanda kesti birisi bindiği dalı.
Günahki en güzel kadındır sizler güzele kanan
tabiatın şeytan olacaksa yılan doğursun anan
say geriye doğru onu
ileriye giden yolcu zaman
başkasının ızdırabı ile huzur bulandır mutsuz insan ...
Söz ehlime itaat et
benim sözüm cevher
kalemim olgunluk
tahsilinde
yalanına var reddim...
İki Tanık var
biri dilim biri kalemim
olanı biteni sindirdim
yeter bana kendi derdim...
sagopa kajmer