20 Aralık 2007 Perşembe

canım hocam.. ne güzel bir ömür yaşadın.. keşke bizler de senin gibi bir ömür yaşayabilsek.. güle güle UÇ.. gözün arkada kalmasın..

öyle zamanlar tehlikelidir şemsettin

ya gel cebime saklan ya bırak şapkana saklanayım

kim vurduya gider insan

fırsat yok ki kendimi savunup aklanayım

bir ara sende biliyorum

kedilerden korkuyordun

çünkü kendini işkembe zannediyordun

böyle bir şey bende atlattım

iskemle sandım kendimi bi süre

üzerime oturacaklar diye korkulardaydım

ama sonra yırttım şemsettin

kendime telkinler yaptım

"sen iskemle değilsin" diye diye

inandırdım kendimi,

sana hak vermiyor değilim ama şemsettin

zaman kötü

aslında ne sen

ne ben

ikimizde deli falan değiliz

herkes oynatmış

sadece

senle ben normaliz

ama şemsettin laf aramızda

laf aramızda...

laf aramızda...

şemsettin laf aramızda kaldı çıkamıyor

kendini ifade edemiyor bir türlü...

ama çok dikkatli olalım şemsettin

sende farkettin

zaman kötü

en iyisi biz işi deliliğe vuralım

sen kedilerden kork

işkembesin diye,

ben insanlardan korkayım iskemleyim diye,

ve iskemle üzerinde işkembe,

çarşamba,

perşembe

gün say şemsettin gün say...

çünkü nasıl olsa bir gün

gelip bizi alacaklar

bu işten yırtmak için

saat numarası yapalım

sen yelkovan ol ben yengeç

soranlara tek cevap verelim

"vakit çok geç"

vakit çok geç

vakit çok geç şemsettin

geldiler...

müjdat gezen